Pembepremses24 13 aydır böyle bir bebekle mücadele veriyorum. Doğdu doğalı memnuniyetsiz bir bebek😂 sürekli mızmız sürekli ağlıyor diye o kadar çok doktora gittik ki artık 12. Ay kontrollerinde tüm sağlık tarama testleri yapıldı ve “sağlıkla ilgili bir sorunu yok bu bebeğin huyu böyle” dedi doktorumuz o gün bu gündür kabullendim artık. Sürekli evde ağlar modda. Kime anlattıysam inanmıyor ta ki görene kadar😂 benim kızım da dışarıda olmaktan mutlu oluyor. Günde 2-3 kez parka gidiyoruz. Geri kalan vakitlerde de pencere balkonda oluyoruz mutlu olsun diye. Ben bir çözümünü aylardır bulamadım. İnşallah siz bir an önce bulursunuz, iyi gelen bir şey olursa bebişinize benimle de paylaşabilir misiniz? 🥰