mity Merhaba. Bebeğim 6 ay 29 günlük yaklaşık bi aydır çok huysuz uykuları kötü salyası fazla sürekli kucak istiyor yatmak sırt üstü olmak istemiyor. Atak haftası diye düşündüm ana geçmesi gerekiyor artık. Hiç durmuyor çok sıkılgan dokununca bile sinirleniyor sıkıyor kendini bağırıyor ya da ağlıyor. Diş toplarından alıp vermek istiyorum belki ağrısı vardır diye ama dişten dolayı değilse bu huysuzluk boşuna vermekte istemiyorum siz nasıl anlıyorsunuz veriyorsunuz
babyisleeping mity bütün belirtiler diş çıkarma döneminde oluyor ama rutinde de bebeklerde olabiliyor saydıklarınız illa diştir diyemem. Ben bebeğimin damaklarını sürekli kontrol ediyordum. Diş incisi çıktı önce damağının üstünde. Ondan sonra granül vs vermeye başlamıştım inciden kısa süre sonra da dişini patlatmıştı
ysm53 mity bizimki geceleri sayamayacağım kadar çok uyanmaya başlıyor onun dışında gündüzleri sürekli kulağıyla oynar. Hoş diş olmasa da sürekli uyanan bir bebek ama diş dönemi daha da artıyor damaklarını kontrol edin beyazlık şişlik vs var mı. Saydıklarınız normalde de olabilir ama genelde 6 ayda başlar diş durumları. Bebeğin genel durumunu bilmek lazım siz daha iyi yorumlarsınız.
edavegulce mity yani bebiş şu an diş çıkarıyor sulu diş kaşıyıcı verin onunla kaşısın onu biraz soğutup da verebilirsiniz bir de tetagil kullanın ağrısı hafiflesin
reyhanmercann mity diş eti kabarır ve bişey yemek istemez salyasi çok akar bunlar varsa cikiyo demektir
aydint Huzursuzluk tek bişeye bağlı olmayabilir kesin diştir diyemeyiz, vereceğiniz şeyin kesin rahatlatacağınada garanti yok maalesef, akışa göre hareket edin, soğuk şeyler vermenizi tavsiye ederim
mity ysm53 babyisleeping aydint  Fotoğraf ekledim bakar mısınız?
babyisleeping mity diş değil gibi çok düz çünkü. Diş çıkacağı zaman diş yerleri belli olmaya başlıyor anlıyorsunuz
mity edavegulce inşallah çıkarıyordur bu kadar huysuzluk uykusuz geceler boşa değildir foto eklemiştim baktınız mı damaklardan anlıyor musunuz
subrk mity Daha vakti var gibi duruyor ama belirtiler uzunca bir zaman sürüyor zaten.3-4 aylık başlıyor bütün disler tamamlanana kadar aralıklar ile devam ediyor
ummukygsz reyhanmercann benim bebeğiminde ucu göründü artik beyaz şekilde biseyelr verince yemek istiyor ama emme konusunda çok zor isteksiz alıp bırakıp anca az az emiyor dislemi alakalidir ve tam olarak ne zmana kadar devam eder kaşıntısı falan
mity reyhanmercann kabarıklığını tam anlayamıyorum tecrübe etmediğim için ama dalga çok çok fazla sürekli parmağını çiğniyor
demekirada mity bir kere deneyin. Eğer sakinleşirse diştir. Değilse değildir 😂. Bizimki çok net belli ediyor ya. Herşeyi ağzına atıyor heeeer şeyi