rabis01 yok tahriş olmuştur bebege zarar verecegını sanmıyorum. Benım oglumun agzında pamukcuk oluşmuştu ilac kullandıgım temizledigim halde gecmedi benim gögsümde öyle olunca mantar ilacı yazdı ondan sonra geçmişti mesela agzı sürekli birbirimize geçiriyorduk sanırım. Şuan ara ara tekrar kızarıyor bi zararı yoktur bence bazen tutamıyorlar damagıyla sıkıp cektiriyor sancısı olunca ondan oluyor benimki.