adenveben Bu son zamanlarda çıkan mama olaylarından iyice huylanmaya başladım. Kendi ülkemizin maması nasıl olur acaba diye düşünüyorum. Mamamil markasını kullanan anneler var mı? Şuan golden goat kullanıyorum ama değiştirsem mi acaba diye düşünüyorum
beybitolat adenveben dün birisi golden goatla alakalı post açmıştı. Mamanın içinden böcek mi ne çıkmış siyah böyle. Hatta fotoğrafınıda buraya attı
altay2123 adenveben ben kullanıyordum geçen haftalarda hata buraya da yazdım memnunum diye sonra bebeğim ek gıda almamaya başladı aç olsa da almadi sonra pişik olmaya başladı öncesinde de Bebelac Gold kullanıyordum sonra bir kacgub mamamil vermiyom dedim ve bebeğimin pişiği geçti tekrar ek gıda almaya başladı bence mamamilden dolayiydi tabi her bebekte de aynı olacak degil tekrar bebelac’a döndüm
prenseskus adenveben yeni başladık 1 kutu bitti kızım hiç bir mamayı kabul etmiyordu Aptamil pronutra hariç İlk kez sorunsuz içti Kabız kusma hiç bir şey Yok şuanda çok şükür Buna güveniyormuyum hayır 1 yaşında dün girdi ama ek gıda sıfır bilginiz sıfır asla kabuk etmiyor mecbur tek mama
adenveben beybitolat eve gördüm bende onu. Aslında çok memnunum bebeğim severek içiyor da işte kafamda deli sorular.
beybitolat adenveben b*belac gold kullanıyoruz ama zaten oğlum sabah çok erken kalkarsa 90 ml falan içiyor onuda içirmeyeceğim artık. Elimizdeki kutu bitsin almayacağım mama.13 aylık şuan
adenveben altay2123 anladım inşallah iyi gelir bu bebişinize 🌸 Allah sağlık sıhhat versin inşallah bebişinize 🙏
adenveben prenseskus anladım teşekkür ederim 🌸yaa az az sık sık deneseniz inşallah en kısa zamanda bundurum düzelir Allah sağlık sıhhat versin inşallah bebişinize 🙏🌸
Hdhjskwlla Sma dan sonra geçtim bende ilk zamanlar iyiydi ama bi haftadır ishal gibi başka ne alacağımı da şaşırdım artık hiç birseye güven kalmadi
adenveben Hdhjskwlla tühh yaa gerçekten hiç bir şeye güven kalmadı 🤦 Allah sağlık sıhhat versin inşallah bebişinize 🌸
adenveben beybitolat daha erken değil mi bırakmak için tam da bilmiyorum ne zamana kadar içilmesi gerekiyor da
suheyla92 adenveben sicak yaparsam hemen içemez ki onu mu beklicez. Bebelac kullaniyoruz normalde onu biberonu bikac kez çeviriyorum karisiyo hemen bunu gece yarim gozumle yaptim sabah bi baktim dibinde kosede bi parmak emzik kısmında bi parmak mama kalmis 😅 belki kasikla karıştırınca cozunur bilmiyorum ama gece gece uğraşamam benm oglum 22 aylik kocaman oldu gece bir iki kez içmek istiyo hala malesef.
beybitolat adenveben evet aslında erken. Ama bizde mama ve biberon reddi 50 günlükken başladı ve 4.ayda ek gıdaya geçtik mecburen. Anne sütüde hiç almadı. Şuandada günde sadece 1 kere 2-3 ölçek kaşıkla içtiği için zaten bir faydasıda yok. Bu kadar gündem mamalar üstündeykende o verdiğim bile içimi acıtıyor. O yüzden vermeyeceğim.
adenveben beybitolat anladım o zaman en iyisini yapıyorsunuz. Bende acaba pirinç unuyla suku mama gibi yapsam biberonla mı versem çevremdeki büyükler hep öyle diyor biz öyle büyüttük diye
karahan1234 beybitolat aynı durumdayım asla mama biberon almıyor 5 buçuk aylık nerdeyse 3 ay zor emzirdim her beslenme ayrı eziyet savaş napacağımı hiç bilmiyorum aç kalınca muhallebi yapıp biraz içine mama katıyorum siz nasıl ilerlediniz acaba
karahan1234 beybitolat birsürü biberon başlık mama ne aldıysam olmuyor reflüsüde var zaten mamayı çoğu zaman kusuyor psikolojim bitti artık