mamacitaoflinda Merhabalar arkadaşlar, beş aylık bebeğim artık oturmaya başladı ve şuandan itibaren hem evde hem dışarda çok kullanışlı diyebileceğiniz ürünler neler? Henüz oturma gereci almadım ama tecrübelerinizden faydalanmak isterim ☺️
beybitolat mamacitaoflinda oturma için birşey alınıyor mu ya? Zaten oturuyor bebek. Ben yere koyuyordum oturuyordu dümdüz işte ne alıncak ki
KendiEvimdeDeplasmandayim mamacitaoflinda ben bir şey almadım oturması için. Yeni oturtmaya başladığımda emzirme yastığının arasına koyuyordum sonra kendi oturmaya başladı zaten.
suheyla92 mamacitaoflinda mama sandalyesi en güvenilir ve kolay olan. Bu yere yapışan vantuzlu oturaklardan bahsediyorsanız pek gerekli degil ve kısa süreli Bence para vermeye değmez ben aldım çok az kullandım kenarda duruyor hala
Niyesordunbucevabi mamacitaoflinda en kullanışlısı yastık 😀 kenarlarına arkasına yastık koy düşerse de yumuşak zemine düşer en azından
Nikita mamacitaoflinda ben banyoda oturak kullanarak yıkardım. Başka da bir şeye ihtiyaç olmuyor. Mama sandalyesi yeterli olur.