karan131025 teşekkür ederim canım. Şu an olalı 3 gün oldu ilk yapılırken iğne ile uyuşturmada ağladı 1 dk kadar sonra mama ile sakinleştirdim 40-45 dk uyuşmasını bekledik o sırada açtı besledim. Yapılırken uyanıktı ve hissetmediği için ağlamadı kollarını tutarsak doktor ağlar dedi bacaklarınızda yardımcısı tuttu biz de başındaydık huysuzluk yaparsa diye yanımızda emzik ve maması hazırda bekledi ama öyle çok şey yapmadı 10 dk falan sürdü zaten. Eve geldiğimde calpol verdim eve gelince huysuzlığu başladı ilk çişlerini yapanda bayağı bir ağladı normal olarak. İlk gün zordu kolay diyemem ama iki üç kez calpol verdik 6 saat ara ile anca öyle sakinledi. İkinci gün bir tık dsha azalmıştı ama alt değiştirirken hep ağlıyordu. Şu an 3. Ve gün ve ilk güne göre iyi Allah’a şükür. Bizim için aşı daha zorlayıcı geçmişti aşıda öok daha kötü oldu oğlum ama hepsi geçiyor şükür. Bugün akşam duşunu aldıracağız, pipisine de krem sürüyoruz poşet ile koyup doktorumuz böyle yapın dedi ama bugün poşeti de çıkardım hava alsın diye artık koymayacağım. Başka sorunuz varsa da alabilirim❤️