sema60 1 ay 15 günşük bebeğim sürekli ıkınır gibi sesler çıkarıyor sürekli ıkınıyor geriniyor ama süreklii normal mi , huysuzluğu yok ama ıkınmadığı gerinmediği dakika yok resmen
Minnikkiz sema60 normal gaz cıkartmaya çalıştığı için bi refleksti hatta adını unuttum benim oğlum 2.5 aylık hala aynı sesi çıkarıyor :)
zeynepaselinannesii Büyük ihtimalle gazi var ondan ıkınıyor arkadaşım kızı göbek fıtığı oldu bu yüzden siz bence yardımcı olun gaz damlası masaj gibi
eannesi sema60 bebeğim 55 günlük gece öyle bir ıkınıyor ki sesine uyanıyorum bu durumda karnına masaj yapıyorum gazını çıkartmaya başlıyor çıkarttıktan sonra ıkınması bitiyor yani çok normal