Kızlar selam. Bebeğimin 1 yaşına girmesine 13 gün kaldı ve geceleri uykular 1 yıldır zehir oluyor. Gece her saat başı hatta yarım saatte bir kalkıp emmeden uyumuyor. Defalarca emzirmiycem diyorum ama çığlık çığlığa asla susmuyor emmeden. Artık napacağımı bilemedim düzelecek diye bekliyorum düzelmiyor. Gece emzirmesini kessem düzelir mi bilemedim ve nasıl kesicem onu da bilmiyorum çünkü meme dışında sakinleşmiyor. Yaşayan var mı ne yaptınız, ne yapmalıyım…