Nvalcn aynı durumu yaşadım fakat benim 2. Gebelik hemen oldu çok şükür. Çünkü kararsizdim aslind istiyordum ama hemende olsun istemiyorumdum inan düşünmekte çok yoruyo..bırak zamanına düşünme, başka şeylerle meşgul ol çocuğunla ilgulen sürekli bi bakarsın hamilesin inşallah. Bir süre geçtikten sonrada doktoruna tekrar git bence takipli doktoruna onunla görüş Allah gönlüne göre 6