mucizemm94 merhaba kuzum benim oğlum da mamayı çok geç bırakmıştı sonra süte geçtik onu da çok geç bıraktı Nisan 29 da 4 yaşına girecek emziği 3 yaş 2 aylıkken bıraktı sütü de 3 yaş 3 aylıkken emzikte çok zorlanmadım ama sütte aşırı zorlandım gece uyanmasına gelince oğlum hayla uyanıyor beni yanında görmeyince anne diye sesleniyor odasına gidiyorum yanına uzanıyorum dalınca çıkıyorum sütü de çok çok nadir ister artık