Benim iki bebeğimin de doktoru medeni asma Çerkezköyden İstanbula gitti sırf onu bırakmamak için oraya yine gidiyordum ama zor olduğu için çok çok üzülerek bıraktım kendisini ilk bebeğimin yoğun bakım doktoruydu hatta üstüne çocuk doktoru tanımam kızım 3 yaşında bir kez sadece tahlil aldı tek muayeneyle ne rahatsızlığı var bikaç gün içinde ne gelişir nasıl ilerler herşeyi söyler ve aynen öyle olurdu efsane bir doktor sayfalarca daha yazarak övebilirim yani medicana international beylikdüzünde şuan