dilarakrt Kızlar ben üç ay evimden uzağım bir ay daha uzak kalıcam toplamda 4 ay uzak kalmış olacağım bugün eltim evime çıkmış bana videolar atmış kontrol ettim gibisinden balkonlar kuş pisliği ike ağzına kadar dolu camlar hep çamur çamur evimin iki odasının perdesi bildiğin çamur su olmuş sapsarı camların zaten bozuktu acaba ordan çamur mu sızmış o leke çıkarmı beni çok zor günler bekliyor o evin pisliğini takmaktan saat sabahın dördü uyuyamıyorum canım aşırı sıkıldı
Seherr_ dilarakrt abla sen nasıl bi evde yaşıyorsun yaa perdesi çamur olacak kadar?? Hayret valla tövbeler tövbesi
Seherr_ Nikita Başka bi postunu gördüm yine evle alakalı , girip bir bakayım dedim ama, şok şok şok🫠🫠 Nasıl bir ev, nasıl bir hanımefendi çözümleyemedim 🥲 Maalesef ilk defa bir erkeğe üzülücem ben galiba 🤣
Nikita Seherr_ 😂😂😂 her şeyin bir ilki vardır. Dilara evine dönse, bi temizlese rahatlayacak zaten kızcağız 😕
Seherr_ Nikita Aslında bir yardımcı mı tutsak diye düşündüm Dilara Hanıma 😅 Şey vardı gördün mü bilmiyorum ama “ Yardımcım işten ayrıldı çok kötüyüm çocuğa nasıl bakıcam” diyen arkadaş aklıma geldi🫠 Neyse Oruç oruç kafalar yine bulanık🤣🤣