Selamlar. Bu saatte burdayım, umarım birileri uyanıktır ve bana görüşlerini bildirir. Kızım 2,5 yaşında. Odamızda park beşikte yatıyordu ve artık odaları ayıralım diye ona bir montessori yatak aldık ve hatta kurduk. Henüz cibinlik, mekan döşeği, nevresim vb kargoda ve ulaşmadı. Yine de kızım yatağına çok sevinince kıyamayıp misafir döşeği serdik emaneten. Henüz orda yatmadı, ilk gece deprem gecesinin yıldönümü diye ben tedirgin hissettim ve yatırmadım. Sanırım travmalarım da tetiklendi. (Depreme kızıma hamileyken yakalamıştım) Bugün de işlerimi halledip bir geldim ki babasıyla birlikte bizim yatağımızda uyumuşlar. Kızım bizim odada uyumak isteyip bizim yatağa gelmiş. Ben de nasılsa uykuya daldı diyerek onu kendi odasındaki yatağına götürdüm. Sorun şu ki bu defa da ben bayağı kötü hissediyorum. Bu kadar etkilenmem ve kötü hissetmem normal mi. Sanki o uyurken onu habersizce götürerek ihanet etmişim gibi geldi. Bu saçma his yüzünden de rahatlayamıyorum. Uyanıp kendini başka odada bulunca bize olan güveni kırılır mı, hazır uykudayken getirip beşiğine geri mi koysam? Mantıklı fikirler verin, uyuyamadım 🥲 Kesin yarın saçma bulacağım yazdıklarımı 🙄