Kızlar saçlarım koyu kahverengi. Saçlarımın arka tarafında hiç beyaz yok aksi gibi tamamı en önlerde :( saçlarım koyu renk olduğu için de acayip göze batıyorlar :( öndeki beyazlar için tamamını boyamak istemiyorum. Kuaföre de gitmek istemiyorum çünkü geçen bir arkadaşımdan 10 bin almışlar boyaya o kadar masraf yapamam. Transparan boyayı duydum. Hiç kullanan oldu mu sadece beyaz olan yerleri evde boyasam nasıl olur?Ya da başka öneriniz olur mu?