Arkadaşlar ben ek gıdaya geçtim şu an yedi aylık olduk yumurtayı tüm haşlayıp çok ama çok az tuz kimyon ve toz biber koyuyorum ileride bana yemede sıkıntı çıkarmasını istemiyorum tabiki az şekilde linclenecek kadar değil ,ve yiyor yemeği seviyor tahin pekmez karışımı bol bol veriyorum ama kesinlikle şeker kullanmıyorum meyvelerden alıyor ve ben evde hero baby mamalarından yapıyorum ne diyorsunuz kızlar