3 günlük bebeğim var. 3 gündür geçmeyen sağ taraftan ense köküm ağrıyor ağrı kesici içiyorum sonra yine başlıyor. Bir de sırtım çok batıyor üst tarafa kuluca doğru. Kas gevşetici sürebilir miyim? Ya da ne yapabilirim nolur fikir verin emzirmek bile işkence geliyor ağrımdan. Tansiyonum 14/9. 3 tane limonun suyunu sıktım içtim geçmiyor napabilirim