Prensesannesi_24 Kızlar ara ara 1 dakika kucağımda oturtuyorum ama beli zarar görür diye bazen oturtmuyorum hangi ay da başladınız siz
mommysangels Prensesannesi_24 3.5 aylık için daha çok erken zarar verirsin canım Sağlık ocağına sordum geçen hafta 5 aylıkta yavaş yavaş destekli başlıyabilirsin dedi
kelebek671 Prensesannesi_24 benimkini oturuyoruz kucağımızda atakları yüzüne normalde yapmamamız lazım 3ayligiz
hilal5116 Benimki oturmak istiyordu orurmayınca yatırınca çığlık atıyordu oturmak istiyordu, doktora sordum çocuğu muayene ederken destekli oturtabilirsin dedi ama çocuğun durmuna bakarak söyledi kontrol ederek gelişimi öndeydi
mervesisman Oturtuyorum ara ara destekli şekilde. Bebeğim 2.5 aydan beri kendini kaldırıyor yatar pozisyonda kucağımda tuttuğumda ağlıyor. Doktora danışmadım ama 3 aylıktan itibaren kullanılan destek yastıkları var zararı olsa neden var? Her çocuğun gelişimi farklıdır benim fikrim kendi bunu istiyorsa yeterliliği vardır.
pudu Ben 3 aylıkken başladım sizin yaptığınız gibi canlı destekle ilerledim doktora da danıştım bu arada çok uzun süre oturtmayın sıkıntı olmaz dedi şuan 5 buçuk aylık cansız destekle oturtuyorum kısa süreli 5 dakika falan bir sıkıntı olmadı