leyladursun kafanıza takmayın insanlar sürekli bir şeyler diyor. Benim bebeğim çok erken döndü 5,5 aylıkken oturdu. 6-7 aylıkken emekleme çabası vardı ama tam olarak yapamadı 9.ayda tam manasıyla emekledi ve seri bir emeklemeydi. 13 aylık olucaz ve hala yürümüyor herkes hala yürümüyor mu aaa benimki 10 aylıkken yürüdü falan diyorlar hiç takmıyorum zamanı var demekki. Sizde doktora götürmüşsünüz zaten herhangi bir şey görse söylerdi yavaş ve emin adımlarla ilerliyorlar benceee