Merhaba kızlar,
5 aylık bebeğime 15 günlükken süt alerjisine bağlı proktokolit teşhisi konuldu. gözle görünür kan yok ama mukus kötü kokulu kaka gaz çıkaramama uykuya dalamama gündüz uykusu anca 20 dk falan oluyor uyanık olduğu zamanlarda da hep huzursuz hep ağlıyor arabada bile. anne sütü yok , aptamil pregomin syneo kullanıyoruz ama hiçbir düzelme yok. bu süreci yaşayanlar var mı. 5 yaşındaki
- bebek hayatı boyunca benim bebeğimin ağladığı kadar ağlamamamıştır. lütfen aynı süreci geçirenler varsa bir şeyler önerir misiniz