Prensesannesi_24 Trendyola çok aşina biri değilim sürekli önüme geliyor uygun fiyatlı olarak ilk 1 ay 1 tl sonra 74 tlmiş sizce mantıklı mı almak daha sonrasında sıkıntı yaşar mıyım fiyatlar yükselip iniyor mu yani bilmiyorum
HELELEKADIN Prensesannesi_24 bazı ürünler plusa özel indirimli oluyor 10 siparişin de kargo parası ödemiyorsun sık sık alışveriş yapan biriysen mantıklı ama ayda bir falansa hiç gerek yok. Ben Kasım indirimi olduğu zaman alıyorum herşey güzel indirime gidiyor ihtiyaçlarımı da indirimli almak için bekletiyorum kargo parası ödemiyorum
kubra00k Çok mantıklı. Asla kargo ödemiyorsun ve sana özel çok güzel indirimler yakalıyorsun . Dün bana 500 tl hediye kupon verdi hemen kullandım ☺️