Kızlar selam göğüs ucum olmadığı için ilk zamanlar silikon uç kullandım bebeğimin doymadığını anlayınca ardından sağıp biberonla verdim çünkü sarılığımız ilerlemişti kilo aldırmam gerekiyordu
Şimdi çok şükür sarılık geriledi kilosu düzeldi
Biberonla vermeyi bıraktım silikon ucu da bırakmak istiyorum
Göğüs ucum acızık kavrayacak kadar çıktı (önceden içe çöküktü) şimdi bebeğim kavramıyor şiddetle ağlayıp kabul etmiyor silikon ucu nasıl bıraktırabilirim
En etkili yolu ne
Lütfen bana bu durumu yaşayanlar öneri verir misiniz 🥺🥺