rozeriin Kızım ağustosta 3 yaşına giriyor bu ara çok git gel yaşıyorum kardeşi olsun istiyorum ama geç mi erken mi bilmiyorum şu an ki şartlar da olaylar da biraz ikinci çocuk düşüncemi erteletiyo ama kardeşsiz de olsun istemiyorum 🥲
ciceksincicek rozeriin bunu en iyi siz bilirsiniz fakat 3 yaş iyi bence olabilir yani gebelik süreci vs de var
damlaozzz rozeriin İki kız kardeşiz aramız 3 yaş o kadar iyi oluyor ki aradaki yaş farkı büyüyünce ortadan kalkıyor ikiz gibi oluyorsun bence düşünüyorsanız yaş tam uygun
rozeriin mamacitaa_ kızım tam 3 yaşına girince kreşe göndermek istiyordum ikisini bir arada yapabilir miyim nasıl olur bunları da düşünüyorum
rozeriin damlaozzz benim de iki tane erkek kardeşim var biri 18 diğeri 11 yaşında em büyükleri benim iyi ki varlar kardeş çok başka bir şey
gg3848 rozeriin kıskançlık tabi olabilir ama bunlar her yaşta olabilecek şeyler benim ablamla aramda 11 yaş var yine de beni kıskanırdı😂 ayrım yapmaktan korkan bir annenin böyle bir şey yapabileceğini düşünmüyorum hepsine yetersiniz 🙏🏻
F0244 rozeriin rozeriin oglum4,5 kızım 1,5 kıskançlık vurma uzar gider yani açıkçası ilginin bölünmesiden hoslanmadi haklı da
Asyaveannesi04 rozeriin bende böyleydim kızım çok kardeş istemeye başladı şimdi hamileyim araları 4.5 yaş olacak inşallah 💕
rozeriin Asyaveannesi04 yani kuzenleriyle çok güzel oynuyor o yüzden biraz da düşünüyorum am sürekli aynı evde olması kızımı etkiler mi bilmiyorum 🥲