Kızlar merhaba, 8 senedir pcos ile savaşıyorum. Kıllanması, tüylenmesi, kilosu, düzensizliği, duygular derken çok yorulmuştum. İleri seviye pcos olduğum için de anne olmak zor olacaktı şükür ki Rabbim nasip etti. Fakat doğumdan 9 ay sonra geri başladı geçen ay geri geldiğini fark etmiştim ama 50. Gün adet gecikmesi ile bu sefer biraz fazla geldi. Aranızda bu durumu yaşayan doğumdan sonra tekrar pcosa yakalanan var mı? Varsa nasıl bir yol izlediniz?