EgeM24_ yediğinden içtiğinden de kokusu değişiyor olabilir. 7-8.aylarda bende yaşadım bu durumu doktorumuza götürdüm idrar tahlili yapalım dedi ama kızıma taktıklerı o çiş alınan poşet çıkıp durdu bir de çiş yapınca hemen 15-20 dk içinde laboratuvara vermek gerekiyordu saatlerce çiş yapmasını bekledim yapmadı fazladan o poşet torbalardan aldım evde ben takar hemen getirim dedim hastane yakındı. Bir türlü olmadı ya 2 gün içinde vermek gerekiyordu kız bebeklerde bayağı zor sanırım. Ama geçti koku nadir oluyor geçiyo