Doğumdan sonra 2 yıldır ücretsiz izindeydim. Çok şükür evladımı gönlümce büyüttüm kendim baktım. Şimdi önümüzdeki eylülde işe başlayacağım. Oğlum 27 aylık olacak inşallah. Babasının iş saatlerini ayarlama durumu var eğer öyle olursa ben işteyken babası bakacak ben gelince babası işe gidecek dönüşümlü yani. Sorun şu ki eşim sabırlı biri değil çocuk bi şey elledi mi döküp kırdı mı bağırıyor. Telefon bağımlısı sürekli bi şeyler kaydırası var telefonda konuşmayı da çok seviyor. Yani nasıl vakit geçirirler diye aklımda soru işaretleri var 2 yıldır çocuğuma ekran vermedim, bağırıp azarlamadım sakin sevgi dolu büyütmeye çalıştım. Şimdi böyle olsun istemiyorum bunları konuşunca eşim ben babasıyım babasına nasıl güvenmezsin diye tepki gösteriyor. Kreşe gitsin desem ona da gitmek ister mi alışır mı yaşı küçük mü gidip de mutsuz olursa diye düşünüyorum yani çok arada kaldım. Tek isteğim ve önceliğim onun iyi mutlu olması ama ne yapmalıyım hangisi onun için daha sağlıklı olur bilemiyorum. Fikir verir misiniz deneyimleriniz de varsa