Dturn Bebegimi sadace emziriyorum suan 2 aylik ama biraz zayif kilo almasi icin ne yapabilirim ne yesem ona yarar bilgisi olan varmi
Mebee Dturn bizde 1 hafta sonra 2 aylık olucaz Bnde merak ediyorum neler bebeğe kilo aldırır benim kızım 3.600 gram doğdu 1 buçuk aylıkken kontrole gittiğimizde 4450 gram olmuştu ve şuan hiç kilo almamış gibi geliyor bana
Merrmeliss Dturn yağlı sütünden vermeye çalış gülüm. O daha kötü kıvamlı akar. Doyurucu ve kilo aldıran kısım o.
Dturn Asf dpgdugunda 3000 kiloydu suan 5.505 kiloda ama bacak kismi felan cok zayif mama verebilirsin dedi hemsire fakat biberon ve emzik hic tutturamadim icin veremiyorum mamayi
Sevo_sevo Benim kızımda 2.800 doğdu şuan 2 aylığız 4.900 olmuş ama normal mi bilmiyorum doktorumuz iyi dedi
55eren55 Mebee içini ferah tut öyle ya da böyle büyüyorlar ben hamileyken doktor gelişimi geri demişti ama sağlıklı doğdu hamdolsun iyi düşün iyi olsun