sevgiynk benim bebeğimde kucakta gezmeye bayılıyor, kaynanamda gezdirmeye bayılıyor akskksks mesela gördüğünde gitmek istiyor ama çok çabuk sıkılan bir bebek olduğu için ayakta beni görünce bana atlıyor benden tekrar babaanneye atlıyor. Arada babaya, babadan dedeye bizimkinin kafası biraz karışık. Ama mesela beni 30 dk görmese anne del diye bağırıyor yada gördüğü an pıtır pıtır emekleyerek geliyor. Anne olarak sürekli dip dibe alıştığımız için bizden başka birine gitmesine biraz içerliyoruz benceee…