hicrettt 10,5 aylık bebeğim var, gece emmesini kesmek istiyorum çünkü çok fazla yoruluyorum ve sabahları işe giderken çok zorlanıyorum, annem mama dene dedi geceleri için ama bilemedim işe yarar mı ki ?
hicrettt oylesinebiri__ ben yokken biberondan sütümü veriyor ve içiyor ama geceleri bi ben bi eşim 😂😂 eşim geçen denedi yüzüne tükürdü sütümü 😓
oylesinebiri__ hicrettt o zaman mecbur kalınca mama da içer 😂 bende kesmek istiyorum 17 aylık hala emiyor kıyamıyorum
hicrettt oylesinebiri__ vallah gündüzleri istediği kadar emsin kabulüm ama gece çok zor be 😂 17 aylık ısırıyomu göğüsleri ? Benimkinin sadece 2 dişi var ısırmadı hiç ama korkuyorum 😂
oylesinebiri__ hicrettt benim ki 1 2 kere emiyor canım onun dışında mama isterse ek gıda cani isterse tabi hayır ısırma huyu yok 😂 korkma ısırdıginda tepki verme unutuyorlar başlarda oluyor değişik geliyor diş yeni çıktığı için zamanla alışıyor