merirem Bebeğim 14 aylık uyurken birden beşiğinde oturup emziğini çıkarıp ağlamaya başlıyor ama bağırarak değil sanki ağlamasını sıkıyor gibi içli içli hıçkırıyor korktum neden böyle olmuş olabilir