Benim bebeğim de öyle 8. Ay atağında muhtemelen ne uyku ilacı Allah aşkına minicik çocuğa. Zyrtec de sakinleştirici değil allerji ilacı sürekli kullanmayın bence. Ben de sürekli uyanıyorum sürekli ağlıyor bebeğim ve gündüzleri çalışıyorum çok zorlanıyorum ama bu bir süreç atak btince normale döner diye düşünüyorum