1arasss bıraktıktan sonra yapacağı ise bağlı geçinme kısmı. Eşim ilk birakicagi zmanalr çok kızmistim ama zorla güzellik olmuyor benim zorlamamla orda kalsa ve ona Bi şey olsa vicdan azabı çekerdim. Sonradan empati yaotim birde ben sevmediğim bir işi yapabilir miydim ?diye yapamazdim eşim dayanabildigi kadar dayandı ama olmadı. Aşırı mobing vardı üstelik son senesinde bizden ayrıydı zor geçti yani . Daha yeni ise girdi aylik kazanc sanirkm 35-40 bandinda olucak elbette zorlanicaz ams yien mecbur sikicaz disimzii ilerde bende destek olabilrim diye dusunuyroun .Esiniz yapmak istemiyorsa zorlamayın Derim hakkınızda hayırlısı olsun.