Merhaba anneler kızım 6 ay 3 günlük oldu yavaştan ek gıdaya başladık çok düzenli ilerleyemiyorum nasıl bir yok izleyebilirim bilmiyorum 2 aydan beri tek memeden emiyor şimdiye kadar yeterliydi ama artık doymuyor şimdi nasıl bir yol izleyecegimi şaşırdım.Mama seven bir bebek değil ve mama haberleri de aklımı bulandirdi açıkçası mecbur olsaydım tabi ki de verirdim doyurucu tarifler ile düzenli öğün mu olustursam erken mi suan nasıl bir yol izlemeliyim.