mayuksel Kilo alması açısından hangisi daha iyi acaba şuan hipp deniyorum kusmasını kesti gazda çok yok ama kilo aldırma açısından aptamil öneriliyo hangisi daha iyi
Meltemmss mayuksel doğduğundan beri hipp kullandım kızım 25 aylık kilosu hep iyiydi . Aptamil 1 hafta denemiştim ishal olmuştu geri hipp e dönmüştüm. Kızım şu an 15.6 kg mesela. Kilonun önemi yok sağlıklı olsun da
mayuksel Meltemmss evet öyle ama kızım 3760 doğdu 3aylık 5.5 kilo şu an doktor az kilo almış dedi o yüzden
pudu Hipp çok güzel kilo aldırıyor bende hipp kullanıyorum yeni doğduğundan beri açıkçası aptamil markasına güvenmiyorum