yaseminoztr Oglum 18 aylık 12 gibş uyuyordu artık vok yorulmuştum bu döngüden. Dün 11 de uyuttum ve sabah 10 gibş kalktı 1 de ıgken uykusuna yatırdım 3 e kadar uyudu gece uykusuna da 8.30 da yatırdım sizce cok mu erken gece uyku saatı O
gizematadeniz yaseminoztr 17.5 aylık gece uyku saati 8.30. Oglen 12.30 3 arasi uyuyor bi de..sabah 8 de kalkar
mavii_98 yaseminoztr oğlunuz için en iyisini siz bilirsiniz bir düzen Oluşturduysanız kimseye bakmayın benim oğlum 18 aylık öğle uykusunu 13-13:30 gibi yapıyor 1 buçuk 2 saat uyuyor 10 da anca uykusu geliyor bir daha
didoece 16,5 aylık ben 8-8.30 arası uyutuyorum ve sabah 6.30-7 gibi kalkıyor. Bence 9u kesinlikle geçmemeli zaten
yaseminoztr didoece didoece Bugün 8.30 ta uyutunca etrafımdan tepkı aldım çocuğu erkenden nıye uyuttun cok erken o yüzden tuhafıma gitti
yaseminoztr gizematadeniz Cok güzel bende uykusunu düzene sokmaya çalışıyorum İnşallah başarılı olabilirim. 9 tane dişi var diş çıkaracagı zaman düzenimiz bozulmaz İnşallah
gizematadeniz yaseminoztr doğduğu gunden beri bu sekilde uyutuyorum 14 disi var diş için uykusu bozulmadı. Darisi basiniza. Gerci uyku konusunda oglumun maşallahi vardi hep. Bizimki yemede zor uykuda kolay bi cocuk 😅