Oglum 3 gun once aşı oldu 4 ay aşısı ve o gunden beri kesinlikle emmiyor uykuya gecince emiyor 5 dkka birakip uyuyor tekrar uyanıyor ayni sekilde 5 dakika emip bırakıyor. Gündüz hic emmiyor ne oldugunu anlayamıyorum basina boyle bisey gelen varmi yardim edin?