Alisyamoms bende 1,5 yıldır kullanıyorum ama söyledikleriniz bana çok garip geldi. hiç böyle şeyler yaşamadım. 1 ay önce ilaç artık bana eskisi kadar iyi hissettirmiyor diye doktora gittim, bir gün 2 tane, 1 gün 1 tane kullan diyerek dozajını yükseltti ama ben hala 1 taneyle devam ediyorum, işimin çok yoğun olduğu bir dönemdi ondan kaynaklı öyle hissediyormuşum. bence siz psikiyatriste bunları anlatın ilacınızı tamamen değiştirebilir. geçmiş olsun