Merhaba sevgili anneler,
Kızım tam 3 yaşında, kreşe gidiyor severek gidiyor akranlarıyla bir sorunumuz yok zeka algı problemimiz yok ama çok fazla hareketlilik yerinde duramıyor dur durak bilmiyor hatta krizleri olmaya başladı bağırma sinirlenme yüzünü çizme, konusma olarak ise dil gelişimi biraz geride söylemdğimiz herşeyi söylüyor kelimeleride var ama zahmet etmiyor çok biz söylersek söyler okulda hem türkçe hem ing eğitim alıyor iki dilide kullanıyor ama az dediğim gibi zahmet etse konusur durumda. Bende krizlerini konuşmamasına bağlamıştım aslında ama bugün artık krizlerinden yerinde durammasından dolayı çocuk ve ergen psikiatrisini götürdüm. Doktorumuz dehb dedi aslında dikkat eksikliği diyemez çok küçük algısı çok iyi ama hiperaktif kesinlikle dedi. Hem algı iyi hem hiperaltif olduğu içinde kendini durduramıyor dedi ve ilaç yazmak istedi bitkisel biraz onu sankinleştirip daha uzun dikkt sağlayarak beynini yormadan uyum içerisinde olur dedi. O kadar kararsızım ki kafayı yemek üzereyim böyle bi durum yaşayan anneler varsa lütfen sesime kulak verin yaşamayan anneler bile olsa bana fikir verirse çok sevinirim. Siz olsanız ne yapardınız ?