flybabyfly Erzurumda kime yaptırdınız ve memnun kaldınız mı? Üniversite çocuk cerrahi 8 yaştan sonra yapıyoruz dedi o kadar bekletmek istemiyorum. Bebeğim 5 aylık
yasmiinozcn Merhaba bende 5 aylıkken yaptırmıştım. Dr Hakan Uygur ‘a yaptırdım kendi kliniği var. Tavsiye ederim hemen iyileşti hiç sıkıntı yaşamadık ☺️