Kızlar merhaba 🌸 bana hem çok iyi yıkıyor hem uygun diyen çok olduğu için şu an ki bulaşık makinem Altus marka, AL 413A.
Bardaklarımı, herşeyimi hem çizdi hem pas lekesi bıraktı. Yıkamaması da cabası. Bıktım usandım artık, hep kirli çıkarıyor kaç kere yıkatıyorum yine aynı pes edip elimde yıkıyorum. Tezgahımda lavabo ve ocak çok yakın olduğu için rahat rahat yıkayamıyorum. Benim için anlayacağınız çok çok önemli bulaşık makinesi. Korkumdan birde çok doldurmam ama yinede yıkamıyor. İki kerede servis gördü adam olmaz vazgeçtim bu makineden artık.Lütfen bana fiyatı önemli değil pırıl pırıl yıkayan, çizmeyen bir makine önerir misiniz?🫠