Defnecikkk Kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük bir süredir emmiyor sağıyorum. Sorun şu ki o uyurken sağıyorum uyanıkken durmuyor stok yapayım diyorum ama tek sağımda o kadar çıkmıyor siz nasıl yetisiyorsunuz 3 saatte bir besliyorum kaç cc içiyor sizinkiler
Chance Defnecikkk bende stok tapmak için mama vermiştim 2 öğünmo ara sağdıklarımla ve sonrasıyla stok yapıyodum
Bebegimcanim Defnecikkk o dönemde bende yaşamıştım uyku sersemliğinde hep emziriyordum gazı varsa da emmeyi reddediyor doktorum direkt gazı var demişti (kendini yay gibi geriye itiyordu emceği zaman) gaz damlasını değiştirdik herşey yoluna girdi. Biberon meme reddinin başlıca sebebi şimdi sütüm azaldığı için mama meme ek gıda olarak devam ediyoruz o yüzden artık çok üstüne düşmediğim halde biberona yine alıştı memeden içmek zor geliyor tembelleşiyor bebek
Koalina Malesef stok yapamıyorum mama takviyesi yapıyoruz gece 100. 110 cc arası çıkıyor gündüz50 60 falan çıkıyor bazen 3 sağımı birleştiriyorum sizinki kaç çıkıyor ?