Kızım 13buçuk aylık sürekli ara olan yerlerde oturmak istiyor. Mesela yerde oturuyorum ayaklarımı diz kısmından kırınca hemen ayaklarımın arasına giriyo. İndirince tutup kendi ayağımı tekrar aymı pozisyona getiriyo. Yürüme arkadaşının ayaklarının arasına girip oturuyo. Berjerle duvarın arasına girip oturuyo ya da. Oyun da oynuyo çıkıp ama bu pozisyonu bulup oturduysa orada kalmak istiyor uzun süre. Normal mi bu durum ya ? Korktuğu bir şey de yok o an normal ruh halinde oluyor. Bebekleriniz bu aylarda böyle mi ?