hzluznts Kızlar öncelikle herkese merhaba bir şey soracağım bebeğim üç haftadırdan beri çok aşırı derecede huzursuz öncesinde çok sakin akıllı bir bebekti emerken kendisinin geriye doğru çekiyor tekrar emmek istiyor ağlıyor tekrar kendisini geriye çekiyor gazi çıkıyor kakasında herhangi bir sorun yok bu yüzden anlamadım sorunun ne olduğunu dik pozisyonda genelde daha sakin yatmayı hiç sevmiyor biraz araştırınca gizli reflü olabileceğini okudum yaşayan var mı bu belirtiler gizli reflü ile örtüşüyor mu
mevos25 hzluznts kimse yanıtlamamış, benim de üç ay13 günlük bebeğim var birebir aynılarını yaşıyorum ben de gizli reflüden şüpheleniyorum belirtileri yapay zekaya sordum neredeyse emin gizli reflü olduğuna doktora götürücem, siz ne yaptınız?
agcabay hzluznts merhaba benim bebeğimdede gizli reflü vardı hiç kusmazdı gündüzleride çok bişey olmazdı ama gece uyuduğunda sürekli nefessiz kalır gibi bir hık sesine uyanırdım doktora götürdüm gizli reflü dedi bebekler mide kapakçığını kontrol edemez içtiği süt ağzına gelmesin diye nefesini tutuyordur dedi gündüzleride süt ağzına geliyordu gazını çıkarırken falan ama hemen geri yutuyordu çok emdiği için oluyor sanmıştım ben gizli reflüdenmiş bide bizim en büyük belirtimiz emdikten sonra her gazını çıkardığında hıçkırık tutuyordu doktor reflü yatağına yatır dedi ve gastrotus baby ilaç kullandırdı uyumadan önce 4-5 aylık olduktan sonra geçti bizim sorunumuz
hzluznts mevos25 evet kaç gün önce açmıştım bu post’u kimse cevaplamamıştı ben de ChatGPT’ye sordum o da aynı şeyi söyledi bana beslenme önerisinde bulundu ona dikkat edince geçti
hzluznts agcabay evet bizimki de hep hıçkırık tutuyordu yatağına yatırınca gitmedim ama acaba gitsem mi ya çünkü gerçekten üzülüyorum onu görünce aslında sütü süt ürünlerinden de uzak kaldığım dönemde azaldı gibi