Merhaba benim bebeğim 1.5 aylık kalp kası yavaşmış kansızlığı varmış bu sebeble kalp yetmezliği teşhisi konuldu yapısal olarakmış ilaç tedavisine başladık bu durumu yaşayan yada çevresinde yaşamış olan var mı ben bi bebekte şlk defa duydun çok çok üzgünüm