canbartuuu Elaumutunannesi bir bilgine okumuştum silik çıktığında ikinci çizgi griyse kuruma, pembe gibiyse pozitif diyordu. Bana pembe gibi geldi bence pozitif 2 gün sonra tekrar edin yada kan verin bence
Elaumutunannesi Eceozdmr011 bende kızımı aynen bu şekilde öğrenmiştim. Beta 23 çıkmıştı bakalım pazartesi kan vereceğim inşallah kaç çıkacak
villll Bende bu şekilde öğrenmiştim, hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun 🫶 pazartesi kan testi verip iyice emin olabilirsiniz