pbc ben de Konya’da yaşıyorum
Bebeğim 1 Ekimde doğdu , hastane harici 15 gün çıkarmadım . Sonra bebek arabasına attım attım çıktım . Şuan 4 buçuk aylığa yakınız , hâlâ çıkıyoruz
Bu arada dışardan hiç hastalık kapmadı , kalabalığa sokmuştum . İlk ve sondu , orda da hastalandı
Temiz hava bebekler için çok iyi 👍