Deletedmom277 canım merhabalar seni alerji postlarında hep görüyorum. Herkese yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür etmek istiyorum öncelikle. Benim bebeğim 8 aylık iki ayı geçkin süredir devamlı ıkınma, meme emerken ağlama kendini germe problemi vardı geçtiğimiz hafta da iki gün üst üste 37,5-38 Derece ateşi oldu. Henüz dişi olmadığından ve damağı kabarık durduğu için biz dişe bağladık. Sonra doktora götürdük çok fazla doktora danıştım hepsi başka kafa yaşıyor. Dün allerji uzmanı gastro gördü güç bela. Kan ve deri testi istedi alerji uzmanı. Deri testinde çiğ yumurta akı batırılan yer epeyce kızardı...kan testinde iga ve igg değerleri düşük çıktı. Danıştığım birkaç doktor bağışıklığı düşük dedi. Kimde net bir şekilde aydınlatmıyor bu şu anlama gelir şunu yap demiyor. Senin bilgin var mıdır. Ayrıca idrar kültürü de bakıldı bakteri üremesi görüşmüş, idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söylediler testi yeniledik belki sonuç yanlıştır diye. Fikrini almak istedim 💞