Kızlar ben bir şey sormak istiyorum size benim oğlum çok sık olmamakla birlikte bazen beni ağlarken görüyor yani o an kendimi tutamıyorum ve beni maalesef ağlarken görüyor sonradan çok üzülüyorum çok pişman oluyorum bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım diyorum ama insanız yani elimizde olmuyor bazen sizce çok etkilenir mi psikolojisi veya bu durumu yaşayan var mı veya tecrübesi bilgisi olan var mı yazarsanız çok sevinirim