katya59 Noname21 hip kullanıyordum 3-4 gün önce bulamadık dye bebelac aldırdım ondan devam ettik dünki açıklamayı gördüm sabah baktımki paylaşılan partiymiş direk çöpe attım allahından bulsunlar ne içireceğiz biz bebeklerimize ya🤦🏼♀️