Benim bebeğim de 7.5 aylık sürekli yapisik olmak istiyor normalde kendi kendine sürünür oyuncaklarıyla ilgilenirdi şimdi sürekli bacağıma yapisip mizmizlaniyor süt istemiyor ek gıda ağırlıklı beslenmek istiyor uyku saati gelince cildiriyor uyumamak için direniyor ne zaman gecicek hiç bilmiyorum çok zor gece sürekli kalkıp kontrol ediyor yanında mıyım diye