Herkese selam kızlar, 8,5 aylık bebeğim var. Size genel durumımuzdan biraz bahsedicem artık gerçekten çok yorulmaya başladım çözüm arıyorum. Arada ufak değişiklikler olsada genel olarak şöyleyiz sabah 7:30-08:00 arası uyanış, sonrasında maksimum 2 buçuk saat aralıklarla 3 uyku yapıyoruz. Üçüncü uyku 30 dk civarı oluyor, toplam gündüz uyku süremiz 3-3 buçuk saat kadar. Son şekerleme ile gece uykusu arasında 2 buçuk 3 saat oluyor. Kendisi zaten uykusu geldiğinde hemen uyumak isteyen bir bebek, gözü hiçbirşey görmüyor o anda devreler yanıyor:D bazen kucakta sallayarak bazen ayakta sallayarak uyutuyoruz ilk uyumasında sorun yok. Gündüz uykularında da sorun yok. 1-1 buçuk saat uyuyup uyanıyor sıkıntısız. Gel gelelim gece uykusunda ilk başta nispeten iyi uyusa da, ki bu 12 ye kadar sürüyor(birkaç mıkırdanmal ağlama yanına gidip tekrar uyutmamız dahil bu normal heralde) ama 12 den sonra çocuğa birşey oluyor zar zor uyutuyoruz. 12 de besleyip yatırıyorum. Buarada emziriyorum, son zamanlarda gecede 1 kez mama vermeyi deniyordum, o da işe yaramıyor 12 de mama yiyor 2-2 buçukta kalkıyor. Herneyse emzirip yatırıyorum dediğim gibi maksimum 2 buçuğa kadar uyur(şanslıysak) ve o saatten sonra kucakta ve ayakta da uyumuyor. Çok zor yani inanılmaz zorluyor uykuya geçişi de çok zor oluyor devam etmesi de. Acaba o kadar uyku yetiyor mu diye düşünüyorum ama yok gözler kapalı uyut beni diyor uyumak istiyor belli. Odayı çok sıcak yapmıyorum onu da kat kat giydirmiyorum. Burnu tıkalı değil. Zaten hastalık gibi durumlarda farklı bir süreç yaşıyoruz ben onun dışında konuşuyorum. Altını değiştirmeyi deniyorum çişi taşmasada acaba ıslaklık mı rahatsız ediyor diye ama yok o da olmuyor. Dalamıyor bir türlü derin uykuya tekrar. Çok nadir birkaç sefer güzel uyuduğu oldu onun dışında aylardır böyleyiz. Kucak veya ayakta sallama dışında birde emzik desteğimiz var bazen sırf emzik aradığı gibi ağlıyor emziğini ağzına takınca daldığı oluyor. Ama yarım saat sonra tekrar ağlıyor bu sefer ne emzik ne başka bişey kar etmiyor. Acaba destekli uyutmak mı etkiliyor yada başka bişey ne olabilir bilenler lütfen yazabilir mi:( çok yoruldum yorulmamın sebebi bebeğim 12 kilo ayakta sallamak bile işkenceye dönüştü son zamanlarda. Çok ama çok zorlanıyorum. Bu arada bizim yanımızda yatıyor son zamanlarda, hastayken alıştı aramızda olunca daha iyi uyuduğu birkaç gece oldu şuan da da alıştı heralde. İlk uykuyu uyusada 12 den sonra yatırdığımız an uyanıyor. Temas seven bir bebek. Uyusunda nerde uyursa uyusun demiştim ama şimdi biz de kesmiyoruz onu bence. Kafam çok karışık ve aşırı yorgunum resmen kemiklerim ağrıyor artık. Belim koptu dün gece ayakta sallamaktan dizlerimden aşası da fena kemiklerim sızlıyor resmen niye böyle oldu bilmiyorum belki emdiği için benim vitaminlerim düştü onunda etkisi vardır ama gerçekten bitiğim. Lütfen görenler yazabilir mi biraz uzun oldu kusura bakmayın